Rekrutacja – postępowanie uzupełniające

W związku z czasowym ograniczeniem funkcjonowania placówek oświatowych informujemy, iż postępowanie uzupełniające rekrutacji zostanie przeprowadzone zgodnie z terminarzem rekrutacji na rok szkolny 2020/2021

Złożenie wniosku o przyjęcie do punktu przedszkolnego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym odbywać się będzie w okresie od 14 kwietnia do 24 kwietnia 2020 r. do godziny 15.00

Zachęcamy do składnia wniosków wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na adres e-mail: ppplastus@gmial.com

Wniosek można pobrać na Naszej stronie w zakładce: REKRUTACJA

  1. Karta zgłoszeniowa jest w formacie PDF, którą można wypełnić w programie Adobe Acrobat.
  2. Ostatnia strona wniosku misi być opatrzona oryginalnymi podpisami. Należy ją wydrukować i podpisać oraz przesłać jej skan lub zdjęcie.
  3. Załączniki składane wraz z kartą zgłoszeniową powinny być przesłane w postaci skanu lub zdjęcia oryginalnego dokumentu.
  4. W tytule wiadomości prosimy o wpisanie: POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE.
  5. W wiadomości e-mail powinna znaleźć się: karta zgłoszeniowa kandydata oraz załączniki.

Jeśli nie mają Państwo możliwości złożenia karty w wersji elektronicznej pracownicy Punktu Przedszkolnego „Plastuś” będą dyżurowali w placówce, każdego dnia w okresie postępowania uzupełniającego.


Godziny dyżurów:

Wtorek (14 kwiecień): 9.00 – 11.00
Środa (15 kwiecień) 11.00 – 13.00
Czwartek (16 kwiecień) 13.00 – 15.00
Piątek (17 kwiecień) 15.00 – 17.00
Poniedziałek (20 kwiecień) 7.00 – 9.00
Wiorek (21 kwiecień) 9.00 – 11.00
Środa (22 kwiecień) 11.00 – 13.00
Czwartek (23 kwiecień) 13.00 – 15.00
Piątek (24 kwiecień) 15.00 – 17.00